Dag 149 - Om ett äventyrs början

Okay, here goes. Nu börjar äventyret för mig med, äntligen. Just nu sitter jag på ett hotellrum i Malaga tillsammans med nån snubbe som heter Ray och tydligen ska jobba som kypare. Hade inte förväntat mig att rummet skulle vara bebott så fick en smärre chock när jag öppnade dörren...

Har haft en hektisk dag idag, Var tvungen att vakna tidigt för att hinna packa (framförhållning är inte min grej) innan flyget gick vid 14. Fick skjuts av Danne till flygplatsen (guld värt!!!) och lyckades utan att tappa bort varken baggage eller mig själv ta mig hela vägen till Malaga. Eftersom det är Spanien och jag har fördomar så var jag inte helt förvånad när ingen dök upp på flygplatsen för att hämta mig som utlovat, men efter att ha ringt till dom så dök en snubbe upp och skjutsade mig. Över förväntan!!

Har snackat med snubben som är Ice Act på Adventure (dvs rullar runt i ringar som paus i mitten av showen) och lyckats lista ut lite småsaker. Jag vet nu vilka som är med i casten (presentation kommer), att jag ska ersätta en snubbe som heter Justin, att mina nummer är "coola", och att vi har två showdagar per vecka (måndag och tisdag) med två shower vardera. Tack facebook!

Anyway, det var det för idag tror jag, mer kommer när jag gått ombord båten imorgon och äventyret börjar på riktigt. Inser att Ida nog skriver mer tankar i bloggen än vad jag gör (och jag mer vad jag gör) men ni får nöja er. Jag är inte så bra på att tänka...

Anton
Kommentarer
Postat av: Anki

Just för att ni skriver med olika infallsvinklar kommer bloggen bli ännu mer spännade!

Jag njuter det är som "lucköppning" varje gång man går in och kollar, fortsätt!!

Kram

2011-09-03 @ 09:59:41
Postat av: Anna

Håller med Anki till fullo!

Det ska bli så roligt att följa dig också, Anton! Skriv ofta!

Stay cool and have fun :)

Kram

2011-09-03 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0