Bara lite korta svar

Här kommer återigen lite kommentarsvar till mina trognaste läsare (eller närmast sörjande kanske) ;)


Erica: Du är smart du! Började just undra varför inga mejl dök upp för mig, men det är klart att det underlättar för folk om man lämnar sin mejladress... Skicka till [email protected] eller bara på facebook :D Och nu förväntar jag mig ett riktigt långt från dig ;)
Anki: Faktum är att man inte märker av gubbandet särskilt mycket, vanligtvis. Studio B (ishallen) har ett väldigt fördelaktigt läge mitt i skeppet på däck 3. Värre för oss är faktiskt att vi har haft en del dåliga Icemakers så vår is lutar ganska ordentligt åt vänster. Det gör att alla piruetter, utan överdrift, blir minst en meter långa...
Det kanske är dig jag ska jobba på att övertyga om att komma till Karibien istället för mina föräldrar ;) Känns som om vi skulle kunna ha en himla trevlig vecka både över och under vatten :)
Nu dör mitt batteri här... Vi hörs folk! :D
Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför inte jobba på att alla ska komma :-)???

Fast du vet ju att vi gärna vill, men mycket ska klaffa...

Åtminstone får jag också en jättelust, om inte att dyka, så åtminstone snorkla i det där fantastiska vattnet man ser på bilderna.... Och så vill jag också se de där jättelika akvariefiskarna!

Sköt om dig!

2011-09-01 @ 17:15:47
Postat av: Anki

Underbar idé, det vore jättekul att få träffa er igen och Karibien känns ju inte som fel mötesplats!

Även om jag har en massa fördomar om kryssningar...

Du har också helt rätt i att snorkling är snudd på lika bra när det är bra sikt, ibland bättre.

Fast det vore ju kul om ni( Ida + Anton) befann er på samma båt.Instämmer med föregående författare: Sköt om dig och fortsätt att underhålla oss med bloggen!Det är alltid lika spännande att öppna och se om något nytt dykt upp!

2011-09-01 @ 22:30:10
Postat av: Mamma

Ja, frågan är om man vågar avvakta... Såg nu på RCIs hemsida att det är rejält mycket upptaget, särskilt om man vill hinna före 20 nov... Priserna för oss tre totalt varierar mellan 10000 och 50000 för en vecka....-så det gäller uppenbarligen att välja rätt vecka.

Klart att det optimala hade varit att se både ida och Anton uppträda OCH dessutom få träffa Anki och Lasse! Då klarar man nog av en hel kryssning, trots att jag aldrig heller trott det om mig.

Lite triggade är vi också av att ha hört våra vänner Klabben och Annika berätta om sin fantastiska medelhavskryssning. Det hade vi ALDRIG trott !! Förutom mig själv var de de sista jag kunde se framför mig i en lyxkryssare. Men där ser man; man ska inte vara sämre karl än att man kan ändra sig ;)

2011-09-01 @ 23:07:48
Postat av: Mamma

Ursäkta, en kommentar till:

Det här "gubbandet" ni inte märker av, betyder det att publiken är av det yngre slaget och gubbarna försvinner i mängden??

Eller är det så att "gubb-bandet" spelar ganska tyst i kulisserna så att ni inte har så ont av det???

Ser fram emot att få dimman skingrad i det avseendet :)

2011-09-01 @ 23:19:09
Postat av: Annika

Ida din blogg är bättre än en bok.



Annika

2011-09-02 @ 19:29:09
Postat av: Anna

Ida, var är du???

Vi saknar livstecken från dig :) !!!

Kram

2011-09-08 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0