Dag 43 - En snabb update

Jag har skrivit dåligt på sistone men jag lovar att försöka bättra mig... kanske.

Hur som helst så orkar jag inte skriva ordentligt idag heller, sitter på donken i Malaga med ryssmaffian och internetar lite snabbt bara, men en snabb update kommer här:

Idag har jag för första gången i mitt liv testat drycken kvass, och efter min fars långa berättelser om hur underbart det ska vara blev jag... besviken. Smakar som sötsur öl, ingen höjdare. Men nu kan jag kryssa den saken (efter att först ha skrivit upp den) i min "att göra innan jag dör" - lista.

kvass with the russians
Jag och ryssarna dricker kvass...
Efter att jag räknat ner dagarna tills jag äntligen slipper dela rum med min kära vän dansbögen skulle jag efter en tids plåga slippa honom från och med idag. Men eftersom jag varit dålig på att hålla mig väl med gud den senaste tiden har min roomie fått stanna en vecka till. fan.

Den nya danscasten kommer idag, vilket blir intressant att se. Hoppas att de är trevliga och inte alltför... bögiga. Eller egentligen får dom vara bögar om dom vill men helst inte prata i falsett och använda fem till sju superlativ per mening.

Annars hände en rolig grej på all skates idag. En kvinna (tant, dam, vad man nu ska säga) började snacka lite och frågade hur länge jag åkt skridskor. Efter att jag berättat att jag åkt i 15-16 år kom den givna frågan "And all the time on ships?". Jag undrar lite hur gammal jag ser ut att vara egentligen...
Kommentarer
Postat av: Lasse

Nja, din far sa väl snarare att han var mycket positivt överaskad över kvass men det berodde nog till stor del på att det låter ganska äckligt så förväntningarna var inte så skyhöga. Men kvass är nu avbokad även på min lista och det behöver kanske inte bli så många kryss för det i listan heller.

2011-10-11 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0