Dag 32 - Om vad som händer i mitt liv

Här kommer senaste update...

Det regnar i Malaga.

Gäster på båten har fått GI (som är ngn sjukdom jag inte vet vad det heter på svenska, men som resulterar i spyor och diarré) vilket innebär att vi nu är på OPP level 2 (ngn förkortning jag inte vet vad den står för, men som resulterar i att vi måste stöda hela båten med disktrasor sjuttielva gånger per dygn). Och det suger. Dessutom måste vi hålla oss undan från guest areas och får inte käka i Windjammer.

Eftersom vi sköter allskates pissdåligt har Sara fått skäll av någon viktig person. Det i sin tur innebär att alla som är newhires får skulden (ja, jag är en av dom) även om det nog är lika mycket gamlingarnas fel... Så nu ska vi ha trainings i allskate tills det blir bättre.

Det är fortfarande en månad tills vi kommer till karibien. Men jag längtar dit. Som fan. Mest av en anledning...

Just nu har vi en massa udda kryssningar. Vi har en kanariekryssning kvar, en kort kanariekryssning, sen en kort kryssning med stopp i Gibraltar och med en overnight i Lissabon. Sen drar vi mot värmen och förmodligen lyckas vi på något sätt flyta över atlanten.

Jag gymmade med Vitaliy igår. Han är inte van vid att gymma men kämpade på bra. Mötte honom imorse och han hade en del träningsvärk ("Bliat Anton, my arms are pizdietz").

Jag saknar Ida.

Har träffat på en Jugge att försöka ersätta Daniel o Dino med (nej då grabbar, jag tycker mest om er och ni går inte att ersätta. Love you. No hobo.). I varje fall, snubben är boxare, stor, farlig, och har lovat att ge mig lektioner. "You are going to be the most dangerous killer machine skater in the whole fleet".

Med mera... fråga om ni vill veta något haha
Anton

Kommentarer
Postat av: Anki

GI står nog tyvärr i det här fallet för GastroIntestinal disease (mag tarmsjuka) och inte för någon trevlig diet.

Handsprit tvål och vatten och hålla sig undan verkar klokt!

Jag vill inte ha hem en killer machine med sned näsa jag vill ha hem dig!

Varför charmar ni inte gästerna på allskate?

2011-10-22 @ 15:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0