Dag 29 - Om vulkaner, vin, och shower

Vi kör på snabbupdateform idag, känns lättare eftersom jag inte har tid eller ork (vi har fruktansvärt mycket att göra...not) att skriva ett riktigt inlägg.

Idag är vi på teneriffa, helt okay stad men lite tråkigt väder. Jag och Ilja har hyrt varsin cykel så vi ska ta oss runt och se vad som finns i stan.

Igår mötte jag boxaren vid frukost och han skickade iväg mig på en excursion, "volcano and wine". Helt okay utflykt, vi drog och kollade på ngn gammal vulkan, och sen vinprovning på ngn lokal producent. Det roligaste var nästan att snacka med guiden, som hette Anton och kom från Sverige.

Jag gjorde trippel salchow-trippel toeloop kombination i showen i måndags, vilket gjorde resten av åkarna imponerade. Max blev lite sur, och erkände att han var avundsjuk.

Snart är det halloweenparty, någon som har förslag på utklädnad?

Thats it for today!
Kommentarer
Postat av: Anki

Tycker faktiskt det är bättre att boxaren skickar iväg dig på utflykt än att ni tränar boxning ;-)

2011-10-25 @ 18:29:05
Postat av: Anna

Utklädningsdräkter verkar det ju finnas gott om, enligt tidigare publicerade bilder :-). Fast du kanske inte känner dig utklädd i den munderingen längre ?

Grattis till den fina hoppkombinationen! Jättekul!!

2011-10-26 @ 12:41:24
Postat av: Din Ida

Jag har många förslag på vad du kan klä ut dig till, men jag är rädd att inga av dem är rumsrena...

2011-10-27 @ 05:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0