Ombord

First of all: Jag tar tillbaka allt illa jag sagt om amerikansk kokkonst!

Maten ar faktiskt grym har ombord! At just en helt grym lunchbuffe med allt man kan tanka sig, till och med chokladtarta! (Fast ta inte varvning som maskinist eller nat, da blir det inte lika flott...)

Man ser for ovrigt en enorm skillnad pa gastomraderna och crew areas. Som en ljudtekniker jag traffade pa for en stund sedan: If it's shiny, you're in the guest area.

Det ar sa sjukt mycket att ta in just nu. Helt vansinnigt stort har omkring. Fick en "kort" rundvisning forut, tog 45 min och da hann vi kanske halften... Har for tillfallet problem med att hitta min egen hytt. Kommer for ovrigt bo ensam, for what I know, vilket, med tanke pa hyttstorlekarna, kanns ratt grymt.

Och jag maste saga: I already loooove this place!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0