10/12 -11 – Om semester och travel information

Tiden går fort när man har roligt. Och bloggen har blivit lite åsidosatt, får jag erkänna. Har dock lagt upp foton på facebook, så förhoppningsvis godkännes de som kompensation.

 

Livet är nice just nu, trots att St Croix (Sejnt Krojj på amerikanska…) är lite regnigt idag. Beachbaren hade dock förvånansvärt bra internet, så det gick att få upp ytterligare lite bilder.

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2498494134004.2133118.1002396726&type=3

 

Som några säkert sett på facebook så är det nu bestämt att jag kommer hem till den 19 dec. Landar i Köpenhamn och kraschar några dagar hos bror min innan vi kommer hem till mamsen och pappsen den 22a. Jag kommer frysa öronen av mig, särskilt med tanke på att det tjockaste klädesplagg jag har just nu är ett par jeans…

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om livet här. Eller kanske snarare inte var jag ska börja. Vi njuter av att vara i en gästhytt och beställa room service på alla möjliga och omöjliga tider. Folk har börjat kolla lite konstigt på mig ombord för att jag varit där så länge. Tror de flesta tror att jag är någon form av guest entertainer. Det gör mig inte så mycket eftersom det är lättare att smita undan i crew areas då. Känns som om jag tar lite av det bästa av allt här – använder crew-genvägarna men utnyttjar samtidigt alla guest-privilegier. Life is good som sagt. En dryg vecka till i alla fall…

 

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0